COL.LABORA

1- Fes-te soci/a
Els socis/es de Canaan són alhora un suport moral i econòmic importantíssim per tal de poder tirar endavant la feina que fem.
Si ets soci/a t'informarem de les activitats que anem fent, i alhora et podràs acollir als beneficis fiscals de la quota que paguis ja que som una entitat reconeguda sense ànim de lucre.

2- Donacions o col.laboracions
Uneix-te a les empreses amigues que ajuden al funcionament de Canaan amb les seves donacions o ajudes.
Les donacions poden ser econòmiques o de productes que ens ajuden a a mantenir el funcionament dels diferents serveis que oferim.

CC La Caixa: ES66 2100 0023 4102 0054 0723

3- Participa en les nostres activitats
Pensa en nosaltres quan arriba Sant Jordi o quan fem la loteria de Nadal.
Pensa també en nosaltres si tens mobles o roba que ja no fas servir i que pot tenir un segon us a través de la nostra botiga de l'Encant.

Si et vols fer soci/a, fer alguna donació, col.laborar d'alguna altra manera o participar en les nostres activitats, posa't en contacte amb nosaltres.

Administracions públiques:

Entitats privades i ONGs:

Empreses i altres:

Altres col·laboracions:

Frit Ravich, La Fageda, Castañer, Amr7, Olivetti, Estanc la Plaça, Pizzeria Rumbera, Gluki, Electrònica Frigola, Pere Roca, Plàstics, Carns Cèntric, Carns Vilà, Fusteria El rovell, Bar Mi Niño, Bito produccions, Tecnicopi, Llibreria l'Altell, Rellotgeria Quera, Farmàcia Omedes, Torras, La Caixa Banyoles, Ingesba, Triops, Boka-2, Manxa, Elbegur.com, Fisioesport Besalú, Merceria El Passeig, 9jardí, Planeta Màgic, M. Castellbardera.