COL.LABORA

1- Fes-te soci/a
Els socis/es de Canaan són alhora un suport moral i econòmic importantíssim per tal de poder tirar endavant la feina que fem.
Si ets soci/a t'informarem de les activitats que anem fent, i alhora et podràs acollir als beneficis fiscals de la quota que paguis ja que som una entitat reconeguda sense ànim de lucre.

2- Donacions o col.laboracions
Uneix-te a les empreses amigues que ajuden al funcionament de Canaan amb les seves donacions o ajudes.
Les donacions poden ser econòmiques o de productes que ens ajuden a a mantenir el funcionament dels diferents serveis que oferim.

CC La Caixa: ES66 2100 0023 4102 0054 0723

3- Participa en les nostres activitats
Pensa en nosaltres quan arriba Sant Jordi o quan fem la loteria de Nadal.
Pensa també en nosaltres si tens mobles o roba que ja no fas servir i que pot tenir un segon us a través de la nostra botiga de l'Encant.

Si et vols fer soci/a, fer alguna donació, col.laborar d'alguna altra manera o participar en les nostres activitats, posa't en contacte amb nosaltres.

Administracions públiques:

Entitats privades i ONGs:

Empreses i altres:

Altres col·laboracions:

Frit Ravich, La Fageda, Castañer, Amr7, Olivetti, Estanc la Plaça, Pizzeria Rumbera, Gluki, Electrònica Frigola, Pere Roca, Plàstics, Carns Cèntric, Carns Vilà, Fusteria El rovell, Bar Mi Niño, Bito produccions, Tecnicopi, Llibreria l'Altell, Rellotgeria Quera, Farmàcia Omedes, Torras, La Caixa Banyoles, Ingesba, Triops, Boka-2, Manxa, Elbegur.com, Fisioesport Besalú, Merceria El Passeig, 9jardí, Planeta Màgic, M. Castellbardera.

Exemples de participació en projectes

CaixaBank. El Centre d'Atenció Psicosocial Indústria Canaan dóna suport de manera residencial a usuaris de l'entitat. El setembre de 2019 es va signar un conveni de col.laboració amb CaixaBank.
Més informació:

Fundació Roviralta. Gràcies a la Fundació a principis de 2019 vam poder adquirir una rentadora industrial que ens era imprescindible. Un dels objectius del tractament d'addiccions és el foment de l'autonomia i l’adquisició hàbits saludables. Per això també treballem els temes d'higiene de la casa, la higiene personal, la vestimenta, etc.
Més informació:

Dipsalut. Gràcies a una subvenció de Dipsalut hem pogut desenvolupar el programa "Hàbits nous, vida nova", la finalitat del qual és millorar la qualitat de vida dels usuaris de l'Entitat, mitjançant el foment d'una alimentació equilibrada ("Som el que mengem"), de l'activitat física diària ("Com ens movem davant la vida?") i d'una educació sexual adequada ("Com gaudir d’una bona salut sexual").
Més informació:

Diputació de Girona. Adequació d'espais, obres de millora.