11 d’abr. 2022

Programa d'inserció laboral 'Canaan 22'

L'Obra social de "La Caixa" ens ha concedit 23.890 euros, per a finançar el projecte "Programa d'inserció laboral Canaan 22" (període d'execució del projecte: 1/01/2022 a 31/12/2022).

El Programa d'inserció sociolaboral Canaan 22 és una modificació del projecte ja existent des de fa més de disset anys, i configura una part molt important del programa integral de l'atenció a les addiccions que ofereix l'Associació Canaan als usuaris en tractament. L'objectiu principal del projecte és la reubicació i l'ajustament, a causa de l'operació urbanística que afecta els espais actualment en ús del carrer Muralla, d'alguns dels tallers prelaborals i terapèutics. Les activitats afectades són:
1- Taller de Cuina. Trasllat als pisos ja existents.
2- Protectora d'animals. Substitueix el taller de granja d'animals, que es duia a terme des de feia anys.
3- Tallers d'autoconeixement i autocura. Es faran a una sala polivalent del gimnàs Triops de Banyoles, i a les instal.lacions del CNB.
4- Taller de L'Encant. S'ampliarà el nombre d'usuaris que hi participen.