QUI SOM

Som una Associació sense ànim de lucre dedicada a l'atenció a persones amb problemes d'addicció i en situació d'exclusió social (salut mental, marginació social, etc.).

La nostra metodologia de treball es basa en el seguiment i compliment d'un programa terapèutic fet a mida per a cada usuari; L'equip de professionals del centre treballem en la mateixa direcció i cap a un mateix objectiu: la recuperació de la persona a nivell sanitari, psicològic, social i laboral.

A Canaan hi treballem un equip de professional especialitzats i implicats integrat per:

-Director de programa.
-Psicòleg clínic.
-Treballador social.
-Educadors social.
-Monitors/es de manualitats, teatre, ioga, cuina, informàtica, etc.

Canaan té la sort de comptar també amb diferents persones voluntàries. Són persones anònimes que s'han volgut sumar a la causa aportant el que poden. Algunes ens ajuden des del mateix municipi oferint-nos diferents productes alimentaris, d'altres col·laboren de forma organitzada ajudant en les diferents tasques de les nostres botigues, i molts altres es mostren sempre disposats a donar un cop de mà si se'ls ofereix la oportunitat.

Entre tots/es intentem posar en pràctica els diferents aspectes que contempla el programa educatiu de cada usuari, treballant perquè cada dia sigui més real i propera la seva integració social. L'esforç dels membres de l’equip, dels monitors i de l’equip de voluntaris són el nostre millor fitxatge.

Visió, missió i valors de Canaan

La Missió de Canaan és aconseguir la inserció social i laboral de les persones drogodependents.

La Visió que inspira aquesta missió és ser un referent en el territori gironí en relació a l’àmbit de drogues.

Els Valors que guien les nostres intervencions són: un tracte professional i humà, respecte a les diferències i a la intimitat, solidaritat, transparència.

Més informació: Rendició de comptes, transparència