A QUI ENS DIRIGIM

La població amb la qual treballem són:
  • Persones més grans de 18 anys.
  • Que es trobin en situació d'exclusió social o marginació.
  • Addictes a diferents substàncies (alcohol, cocaïna, heroïna, cannabis,...).
  • Amb diferents problemàtiques afegides a conseqüència de les drogues com: VIH, hepatitis i d'altres malalties.
  • Que han patit maltractaments.
Els criteris d'admissió al centre són:
  • Derivació del professional de referència del CAS de Drogodependències.
  • Que hagi realitzat una desintoxicació farmacològica en algun centre sanitari.
  • Si els professionals del CAS no veuen necessària la desintoxicació hospitalària: pauta mèdica per realitzar al centre o l'informe que no és necessària la desintoxicació.
  • Informe social del treballador social de primària explicitant que es tracta d'una persona en risc d'exclusió social i que és necessari realitzar una inserció sociolaboral.
  • Analítica completa recent.
  • Informe mèdic.
  • Recepta electrònica actualitzada i targeta sanitària.
  • Ser valorat positivament mitjançant una entrevista amb l'equip terapèutic del Centre per comprovar la idoneïtat del recurs.