4 de març 2019

Foment de l'autocura i renovació de la bugaderia

Un dels objectius més importants del tractament d’addiccions (a banda del manteniment de l’abstinència i d'un bon seguiment biopsicosocial), és el foment de l'autonomia i l’adquisició hàbits saludables.

Quan una persona no està bé, un dels primers símptomes que denoten el malestar psicològic i emocional és l'abandonament de l'autocura. Per això treballem moltes hores en temes d’higiene de la casa, la higiene personal, l’autocura dels usuaris, els horaris dels tallers, la vestimenta, etc.

Amb l’ajuda i col·laboració d’entitats privades, fundacions i també el conveni amb la Generalitat, hem pogut anar millorant els espais per tal que siguin més eficients.

Un dels últims reptes ha consistit en la reforma de l’espai de la comunitat que tenim destinat a la bugaderia, per tal que sigui un espai més pràctic i més còmode. L'última actuació ha consistit en la posada en funcionament d'una rentadora de majors prestacions que les de tipus domèstic que havíem utilitzat fins ara, ja que s'espatllaven sovint a causa de l'ús intensiu.

Aquesta millora ha sigut possible gràcies a l'aportació de la Fundació Roviralta, per un total de 4.621,67 euros. Moltes gràcies.