12/03/2019

Memòria 2018

> Memòria 2018 de l'Associació Canaan - Pla de l'Estany (PDF, 3,1 MB)

Adjuntem a continuació les paraules del president de l'Associació Canaan - Pla de l'Estany, Joan Cáliz, que encapçalen la Memòria:

Benvolguda família,

Podria dirigir-me a vosaltres com a residents, socis, companys de junta, amics,... però us dic “família”, que és un terme que excedeix el vincle de sang i el trobo molt més adient a l’afecte que rebo quan coincidim a les reunions, explicant acudits a la taula, fent trasllats o pel carrer. Sí, som una gran família.

Encara amb el cor trist pel recent traspàs de l’Assun, sòcia fundadora de l’entitat, a qui mai podrem agrair prou tot el que ha donat a Canaan, em venen a la ment les paraules de l’Steve Jobs: “De vegades la vida et colpeja el cap amb un maó, però si t’estimes el que fas et serà més fàcil tirar endavant”. I, parlar-ne aquí deu ser perquè coincideixo amb Facundo Cabral, un home lliure i feliç, que deia: “Compartir el dolor és dividir-lo i compartir una alegria és multiplicar-la”.

Alegria és veure tot el que s’ha fet al llarg del 2018. No faré “spoilers” del que podeu llegir a la memòria, però us avanço que és molt i que els resultats són bons. I no parlo des de l’òptica dels beneficis: no en volem!; em refereixo al destí íntegre del pressupost al nostre objecte social. No podia ser d’altra manera, per la gran professionalitat de l’equip a qui vull fer arribar el meu reconeixement per la seva gran tasca.

Aquest any amb motiu del relleu a la Presidència de l’Associació, m’ha correspost dirigir-vos unes paraules, i aprofito l’avinentesa per manifestar públicament el meu agraïment a la Dina per la confiança dipositada i la seva generositat en fer aquest pas al costat del que ha constituït el seu projecte vital: Canaan.

També sóc conscient que l’encàrrec no és un repte gens fàcil perquè l’únic camí per fer una gran feina és estimar el que fas i ella ha estimat, estima i estimarà Canaan. Per això sento que la Dina serà sempre la nostra Presidenta, ara d’Honor, un honor molt merescut.

I encarem el 2019 il·lusionats, amb nous membres que formaran part de la Junta directiva i als quals dono la benvinguda, amb un pressupost expansiu, ple de projectes atractius i de gran abast, amb el desig de veure´ls cristal·litzar i us animo a tots a tenir el coratge de seguir el nostre cor i la nostra intuïció per seguir fent Canaan encara més gran.

Ben cordialment.
Joan Cáliz