18 de des. 2019

Participació en el Gran Recapte d'Aliments

El 22 i 23 de novembre es va celebrar el Gran Recapte d'Aliments, i Canaan també hi va participar, aportant voluntaris. Dividits en torns, els voluntaris de Canaan repartien bosses i recordaven als clients/es els aliments que de forma preferent es sol.licitaven, i després els anaven organitzant a dins de les caixes. Van dur a terme un molt bon treball d'equip.

Com que alhora l'Associació Canaan és beneficiària de la distribució d'aliments que fa mensualment el Banc d'Aliments de Girona, ens varen autoritzar a quedar-nos els aliments recollits al supermercat on fèiem la recollida. El resultat ha sigut una aportació extra d'aliments per a Canaan de 1.700 kg., amb un valor aproximat de 2.100 euros. Hem d'agrair la feina de coordinació que va fer en Josep Aragall, de Cornellà del Terri, al supermercat BonArea.

Per a Canaan, l'interès del Gran Recapte d'Aliments és doble: d'una banda, l'esmentat benefici material, i d'una altra, tant o més important, la funció socialitzadora que suposa per als usuaris de l'entitat que hi participen.

La campanya l'organitza, des de fa 10 anys, la Fundació Banc d'Aliments de Girona.