15 de juny 2017

Taller de teatre "Escenaris Especials"

Els dies 2 i 3 de juny a l'Oficina de turisme de Banyoles es va dur a terme la representació de final de curs del taller de teatre "Escenaris Especials". Sota la Direcció atenta de la directora Clàudia Cedó i el seu equip, els usuaris de l'Associació Canaan, Fundació Estany, Mas Casadevall i el Centre de salut mental de Figueres van interpretar de manera brillant l'obra que ells mateixos havien creat, "Banyoles Park".

L'argument de l'obra era el següent: guiats per l'ambició, els banyolins organitzen una important convenció d'inversors del sector turístic, amb l'objectiu d'impressionar-los i fer-los invertir el seu capital en el projecte Banyoles Park, un complex turístic espaterrant pensat per de ser un dels millors destins de vacances del món. Però la llegenda d'un monstre adormit en el fons de l'estany amenaça el panorama optimista que domina la petita ciutat.

L'obra era interactiva, ja que els espectadors en alguns moments podien participar-hi. A més, es va escenificar en diferents espais de la citutat: l'Oficina de turisme, dins la Barca la Tirona i a l'Hotel Mirallac. També es va poder comptar amb la participació d'actrius convidades de l'Ateneu de la dona de Banyoles, i amb la participació especial de Germà Negre, Bufant fort i l'Escola municipal de Música de Banyoles.

Més informació: www.escenarisespecials.com