28 d’oct. 2023

Festa Major de Banyoles

Per segon any consecutiu, durant els dies de la Festa Major vam col.laborar en dues de les activitats programades.

Vam estar al Punt Lila (a l’espai de Barraques), oferint informació sobre les addiccions i el consum de substàncies.

I també vam participar en l'activitat 'Tomata i xocolata', una activitat per als més petits, organitzada davant del monestir. Hi havia propostes de joc lliure, a més de diferents tallers i altres activitats, i s'oferia pa amb tomata i xocolata, gràcies a la col.laboració d'aquestes entitats: AFA La Balca, T tela, Centre Excursionista de Banyoles, Grup d’'Autogestors, Ludic3, Legki Yakaru, Associació Xinesa SIWEI, Associació gent gran de Banyoles, Colla de gegants, capgrossos i grallers i nosaltres, l'Associació Canaan-Pla de l’Estany.