27 de jul. 2020

Remodelació de l'Encant, la botiga de segona mà de Canaan

Al nou butlletí ja explicàvem que durant els mesos de confinament hem aprofitat (a porta tancada), per a fer un canvi d’imatge de l'Encant, la nostra botiga de segona mà, amb la intenció de donar-li un nou impuls. Ara ja tenim obert un altre cop, i considerem que les reformes han estat molt positives.

Hem netejat a fons, pintat i millorat la il.luminació. I també hem reorganitzat completament la distribució dels productes, per tal que siguin més atractius per a les persones interessades en adquirir-los. La intenció, a més, és prosseguir aquesta feina de millora, per tal d'afavorir el bon funcionament de la botiga.

Alhora, hem elaborat un anunci que aviat serà publicat a la revista L'Ham, en el qual també s'informarà del servei de trasllat de mobles i buidatge de pisos i locals que l'Encant ofereix.

L'Encant: carrer Llibertat, 65. De dilluns a dissabte, de 9'30 a 13h., i de 17 a 20'30h.
Telèfon: 972 582 059

Us hi esperem!