30 de nov. 2023

Dia internacional per a l’eliminació de la violencia contra les dones

El 25 de novembre, la Xarxa Feminista del Pla de l’Estany, per commemorar el “Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones” va organitzar diferents activitats i actes a la Plaça Major de Banyoles.

Juntament amb altres entitats, com la Creu Roja, l'Associació Legki Yakaru, l'Ateneu Obert de la Dona i la companyia Capgiralla Contes, vam participar en aquestes activitats de sensibilització.

Vam aportar a l'acte els nostres jocs gegants, fets al taller de fusteria de Canaan, i també vam participar en l'activitat de pintar cares i en el taller de braçalets de macramé. Aprofitem ara també per agrair la participació dels professionals i voluntaris de l'Entitat, gràcies als quals va ser possible dur a terme aquestes activitats.