29 de nov. 2022

Formació: "Ampliem la mirada a la diversitat sexual i de gènere"

"Ampliem la mirada a la diversitat sexual i de gènere": aquesta era la proposta formativa que des del SAI (Servei d'Atenció Integral a les persones LGTBI del Pla de l'Estany), feien a entitats i professionals de l'àmbit social, esportiu, de lleure, cultural i de la comunicació de la comarca.

De l'Associació Canaan hi van participar tres membres de l'equip. Es va fer a la Biblioteca de Porqueres el 24 de novembre; va consistir en una xerrada a càrrec de Lo Relacional, una entitat dedicada a fer sensibilització d'una manera pràctica, participativa i vivencial. Es va parlar sobre els conceptes necessaris per entendre la diversitat sexual i de gènere, i com aplicar-los per avançar en la igualtat i garantir els drets de les persones que formen part del col·lectiu LGTBI.