22/10/2019

Clàudia Cedó, pregonera de la festa de Banyoles

El 14 d'octubre Clàudia Cedó fa fer el pregó de la festa de Banyoles. Durant el pregó es va referir a la seva experiència, fa anys, com a treballadora de Canaan, tot dient que va ser una experiència molt enriquidora per a ella. Durant la seva intervenció va parlar sobretot del projecte teatral Escenaris Especials, iniciat per ella el 2006, en el qual hi participen usuaris/es d'entitats de Banyoles que atenen col.lectius amb necessitats especials. En el projecte Escenaris Especials també hi han participat els usuaris de Canaan (persones amb problemes d'addiccions i risc d'exclusió social), i la valoració d'aquesta experiència per part d'aquests usuaris ha estat sempre molt positiva.

Video del pregó sencer: