10 d’oct. 2017

Concurs de disseny de samarretes

L'Associació Canaan Pla de l'Estany convoca un concurs de disseny de samarretes obert a tot l'alumnat dels instituts de Banyoles, amb el lema "Campanya de prevenció sobre el consum de substàncies addictives".

Bases del concurs:

1. Participants
Hi podran participar tots/es els/les joves que assisteixin als instituts de Banyoles i que estiguin realitzant 3r. o 4t. d'ESO, 1r. o 2n. de Batxillerat, o qualsevol dels graus mitjans o superiors. També podran enviar els seus dissenys els/les estudiants del Grau d’Educació Social de la UdG.

2. Temes
L’Entitat Organitzadora (Associació Canaan) proposa dos temes:
Categoria A: Prevenció del consum de substàncies addictives.
Categoria B: Foment d’hàbits saludables.

3. Tècniques
S’acceptarà qualsevol tipus de tècnica aplicada tant sobre paper com de
programa informàtic relacionat amb el disseny. No es podrà, en cap cas,
fer plagi de material que ja estigui penjat a la xarxa o en qualsevol publicació
física i/o digital.

4. Nombre de dissenys
S’acceptarà només un disseny per cada categoria.

5. Presentació dels dissenys
La mida del disseny ha de ser DINA4 i en format PDF.

6. Lliurament dels dissenys
S’hauran d'enviar a partir del dia 16 d’octubre i fins al 3 de novembre de 2017 a l’adreça:
dissenyalatevasamarretacanaan@gmail.com

7. Exposició i publicació dels dissenys a la web
Amb l’acceptació d’aquestes bases, els participants autoritzaran l'Entitat
organitzadora a exposar tots o una part dels dissenys presentats, en una exposició física a Cal Drac els dies 17,18 I 19 de novembre, o virtual (a través de la pàgina web www.associaciocanaan.org). Sense perjudici que se’n pugui realitzar alguna altra exposició més endavant.

8. Lliurement de premis
El lliurament de premis serà el 17 de novembre a les 21h. a Cal Drac. Aquesta informació serà confirmada a través de les xarxes i també a través del mail dels participants.

9.
El jurat
serà designat per l’Organització. Aquesta es reserva la facultat de declarar els premis deserts si així ho creu convenient.

10. Dissenys premiats
Els dissenys premiats s'imprimiran en samarretes, i els/les autors/es podran gaudir de 2 entrades per anar a Port Aventura + Ferrari Land.

11. L’organització es reserva el dret de resoldre de la forma que cregui més convenient aquelles situacions que no es trobin especificades en aquestes bases.

12. El fet de participar en aquest concurs implica l’acceptació plena d’aquestes bases

Hi col·laboren: