12 de set. 2017

Sorteig pro adquisició d'una furgoneta

El 19 d'agost es va fer el sorteig solidari organitzat amb l'objectiu de recaptar fons per a l'adquisició de la furgoneta del taller de l'Encant (és imprescindible disposar d'una furgoneta per tal de poder mantenir actiu aquest taller). La iniciativa solidària va ser ben rebuda, van ser moltes les persones que van col.laborar comprant butlletes, a totes les quals agraïm la seva col.laboració.

En Fidel Aromir va ser el guanyador del sorteig, el premi del qual era una cistella de 'Productes de Km 0', i també la 'Capsa Vermella de Fent País', que li permetrà, amb la companyia d'una persona, gaudir d'un cap de setmana en un hotel rural (o realitzar algun altre tipus d'activitat o estada per Catalunya).

Amb aquest sorteig finalment és va aconseguir recaptar 2.187 euros dels 8.900 euros que costarà la furgoneta. A la foto, el moment en què Banyoles TV entrevista el guanyador.