10 de març 2023

Dia Internacional de les Dones

El 8 de març, amb motiu del Dia Internacional de les Dones, les professionals de Canaan vam organitzar una activitat amb totes les persones usuàries dels diferents recursos. Dins del taller mensual de perspectiva de gènere, la idea era crear diferents línies de debat amb un objectiu comú: reflexionar sobre la situació de les dones en el moment actual.

A través d’una dinàmica vam poder parlar sobre com poden condicionar el futur dels infants les joguines sexistes; vam parlar també de les frases que porten implícites una categorització de gènere, i que per aquest motiu és necessari plantejar-se la seva reformulació; sobre el mite de l’amor romàntic, etc. Es va crear un bon clima de treball i de reflexió; vam debatre sobre aquests temes, per tal de crear consciència sobre diferents situacions quotidianes i, a partir d'aquí, poder generar canvis en els comportaments.