27 d’abr. 2021

Sant Jordi

Aquest any, a causa de la pandèmia l'Ajuntament va canviar la normativa a la zona de parades, per tal d'evitar aglomeracions. A la Plaça Major hi havia els professionals de les flors i dels llibres, i les parades de les entitats es van ubicar a la Plaça de les Rodes. A causa d'això, a la zona de les entitats no hi va haver tanta afluència de públic i de parades com altres anys. De tota manera, el balanç va ser positiu: Canaan va estar present un cop més a la Diada, i a més es van poder vendre totes les roses que s'havien preparat.

Vam canviar també el format dels últims anys: vam convertir Sant Jordi en un taller. El dijous dia 22 a la tarda, els usuaris dels nostres recursos de Baldiri i Indústria van muntar les roses per deixar-les a punt per vendre-les el 23. El resultat del taller va ser molt positiu.