25 de nov. 2016

Inauguració de la nova cuina

El dimecres 23 de novembre, Dina Trovó, presidenta de l'Associació Canaan, va inaugurar oficialment la nova cuina industrial de l'Associació i els assistents varen poder accedir a l'espai per inspeccionar els elements que la componen.

Cal agrair a la Diputació de Girona la subvenció atorgada, al Sr. Pere Viella de "Fem Fira" l'esforç per lliurar el mobiliari d'inoxidable amb una excel·lent relació qualitat/preu, al paleta Sr. Masdeu per la seva dedicació, i a la resta d'industrials, Instalgrup i Branyas, que ho han fet possible.

Amb aquest equipament es compleix un vell somni de la fundadora que permetrà centralitzar el servei de cuina als usuaris i optimitzar els recursos alimentaris de l'Associació Canaan.