27 d’oct. 2016

Diputació de Girona

El 2015 la Diputació de Girona va concedir a l'Associació Canaan 21.000 euros per al projecte "Adequació d'espais". Les obres es van dur a terme entre finals de 2015 i el 2016, i han consistit en la renovació dels tancaments del centre Baldiri (que estaven en males condicions i s'han substituït per PVC), en renovar el mobiliari del mateix centre, i en la reforma de la cuina de l'espai del carrer Muralla, per tal de poder realitzar el taller de cuina amb els usuaris, una de les activitats regulars de l'Associació. Volem aprofitar l'ocasió per a agrair aquesta important ajuda a la Diputació.